פרופסור

ZOOM - מחקר שיווקי

כתבה פרסומית
ZOOM מכון למחקר איכותני שיווקי הוקם בקריה האקדמית אונו
מערכת פרופסור | 20.11.2008 | 00:00
ZOOM - מחקר שיווקי

ZOOM מכון המחקר האיכותני שהוקם במסגרת ההתמחות השיווק בקריה האקדמית אונו הינו מכון המחקר האיכותני המוקם לראשונה בישראל במסגרת אקדמית וזאת במטרה להעניק ללקוחות המכון -מחלקות השיווק והמחקר בארגונים ערך מוסף ולהדגיש את הפן היישומי והקשר עם התעשייה הקיים בקריה האקדמית. 

 

הקמת המכון היא פרי יוזמה של דר' עופר צלרמאיר העומד בראש התמחות השיווק בקריה ושל  רגר אשר תנהל את המכון ואשר עברה המקצועי כולל ניהול מכון מחקר עצמאי וכן את מחלקות המחקר בגאלופ ובמידע שיווקי סי.אי.

 

שותפות זו – שהינה ייחודית כאמור בישראל ויוצאת דופן גם בעולם - מאפשרת למכון להשתמש במשאבי האנוש והידע הקיימים בקריה האקדמית על-מנת  לתת ללקוחות ערך מוסף מקצועי ולהטמיע בקלות חידושים בתחום, כולל: פלטפורמה למחקרים איכותניים באינטרנט :צ'טים online  וניהול פורומים מחקריים. מחקרים אלה מאפשרים הגעה לאוכלוסייה מרוחקת או כזו שאינה ניידת,  ומתאפיינים בפתיחות מרבית ובתקשורת נטולת עכבות וזאת מבלי לאבד את העומק והתובנות המתקבלות ממחקר איכותני פנים מול פנים.

 

מאגר גדול של נבדקים מקרב 8,500 הסטודנטים הלומדים בקריה האקדמית אונו, המהווים מיקרוקוסמוס של החברה הישראלית, ובהם חרדים וחילוניים, וותיקים ועולים חדשים, יהודים וערבים וכיוב'.
נגישות למאגרי המידע הפרקטיים והאקדמיים המעודכנים ביותר, מערך ייעוצי מקרב מרצי הקרייה בתחומי השיווק והפרסום, לתמיכה והעמקה במחקרים בהם יש דרישה לכך.

 

המכון כולל מעבדת מחקר חדישה בעלת מראה חד כיוונית לביצוע קבוצות מיקוד שנבנתה בסטנדרטים אירופאיים גבוהים, המכילה מלבד אמצעי שמע והקלטה ברמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר הקיימת כיום, בידוד מלא מרעש חיצוני, מצלמת וידאו המאפשרת העברה לאינטרנט, לוח אינטראקטיבי משוכלל המאפשר בדיקה של אתרי אינטרנט ועוד.

 

במסגרת המכון החדש תמשיך אבישג רגר לעסוק במחקר איכותני גם בתחומי ההתמחות הייחודיים לה, בהם חקר גילאי 50 פלוס ומחקר המשתמש באמנות .

לקוחותיה, כגון סלקום, HOT, חברות סטארט אפ ומשרדי פרסום שונים, צפויים להמשיך ולצרוך שירותי מחקר דרך החברה החדשה.

לדבריה "השוק כמה לחידושים בתחום המחקר.  ZOOM יספק לצד חידושים מחקריים את הבסיס לכל מחקר איכותני- סקרנות, רגישות, עומק ויצירתיות".

 

בביה"ס למנהל עסקים בקריה האקדמית לומדים לתואר ראשון ושני בהתמחויות שיווק, מימון, חשבונאות, מערכות מידע והתנהגות ארגונית. במסגרת ההתמחות בשיווק מתקיימת גם תת-התמחות בפרסום הפועלת בחסות באומן בר ריבנאי, סאצ'י אנד סאצי' וזניט מדיה.

שלח לחבר   הדפסה

עוד כתבות

בחזרה לדף המגזין הראשי
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.