False רוצה להיות יועץ תקשורת?
פרופסור

רוצה להיות יועץ תקשורת?

קורס חדש בעקבות הביקוש באוניברסיטה הפתוחה

מערכת פרופסור | 01.01.1900
רוצה להיות יועץ תקשורת?

'תפנית', בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, פותח מסלול חדש להכשרת יועצי תקשורת. הקורס, המיועד למנהלים במגזר הפרטי והציבורי, ממלאי תפקידים בארגונים חברתיים, פוליטיים וציבוריים, ולאלה המעוניינים לשמש בעתיד כיועצי תקשורת, יעניק לבוגריו כלים תיאורטיים ומעשיים בתחום הייעוץ התקשורתי על כל היבטיו. במסגרת הקורס ישולבו יועצי תקשורת, עיתונאים ודוברים מהמשק הישראלי.
את הקורס ירכז ד"ר אודי לבל, מומחה לפסיכולוגיה פוליטית ולתקשורת פוליטית.

 

בין הנושאים שילמדו בקורס החדש : הבנת זירת התקשורת הישראלית, תקשורת פוליטית, תקשורת מגזרית, ניהול משברים בתקשורת, עיצוב תדמית, דימוי ומוניטין אישי וארגוני, משפט ותקשורת, עיצוב סדר יום (אג'נדה תקשורתית),  ודוברות ויחסי ציבור.

לדברי ד"ר אודי לבל, מרכז הקורס החדש של תפנית: "היום עולם העסקים מבין שהתקשורת היא חלק בלתי נפרד מהניהול. בעידן שבו דימויים אישיים, ארגוניים, פוליטיים ומוסדיים מעוצבים בתקשורת, כמו גם סדר היום הציבורי, הופך יועץ התקשורת לממלא תפקיד בעל חשיבות אסטרטגית מן המעלה הראשונה השותף בעיצוב ויישום מדיניות הארגון. מיומנויות תקשורתיות הנן חלק בלתי נפרד משלל הפרקטיקות הנדרשות לניהול ותפעול של כל עסק, פרטי או ציבורי, וממערך קבלת ההחלטות השוטפות".

"הקורס החדש בתפנית יחשוף את המשתתפים לשלל התפיסות, התיאוריות והפעילויות היום יומיות של יועצי התקשורת, על מנת לאפשר לעובדים ולמנהלים בדרגים שונים לאמץ חלק מתפיסות ויכולות אלו לקידום והעצמת תפקידם, וכן לקבל את ההזדמנות להפוך ליועצי תקשורת בעצמם", מוסיף ד"ר לבל. 

 

תפנית, בית הספר למנהלים של האוניברסיטה הפתוחה, פועל במסגרת מערך לימודי ההמשך. בתפנית מושם הדגש על פיתוח תחומי תוכן חדשים התואמים את המגמות בשוק, תוך שילוב טכנולוגיות מתקדמות. לבית הספר 20 שנות מוניטין וניסיון בתחום הניהול בארץ, ובו מלמדים מומחים מהאקדמיה ומרצים מנוסים בעלי רקע אקדמי וניסיון עשיר בשוק העסקי והציבורי בארץ.
בית הספר מציע מגוון רחב של קורסים לניהול המקיפים נושאים והיבטים שונים: התנהגות ארגונית ומשאבי אנוש, ניהול עסקים ומיומנויות ניהול, פיננסים ושוק ההון וניהול והפקת אירועים.
כיום לומדים בשלוחות בית הספר ברחבי הארץ (תל אביב, ירושלים, רעננה, באר שבע וחיפה) אלפי תלמידים הלומדים במסגרת פרטית וכקבוצות בתוך ארגונים


פרטים:

הקורס מיועד לבעלי תואר ראשון או בעלי נסיון של שנתיים בתחום.
 מדובר ב- 200 שעות לימוד אקדמאיות במהלך תקופה של 10 חודשים.
(50 מפגשים - 4 שעות כל מפגש - מפגש אחד בשבוע).
עלות:
300 ש"ח דמי הרשמה
9,950 שכר לימוד

הדפסה   שלח לחבר

עוד כתבות

תגובות

סה"כ 1 תגובות
מאת
כותרת
תוכן
איך לבחור יועץ תקשורת
יש הרבה זבל שם בחוץ, ראו מה שכתבו על זה כאן http://www.marketing-strategy.co.il/%D7%99%D7%97%D7%A1%D7%99_%D7%A6%D7%99%D7%91%D7%95%D7%A8/%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%AA_%D7%99%D7%95%D7%A2%D7%A5_%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA/
מאת איך לבחור יועץ תקשורת | 22.09.2009
בחזרה לדף המגזין הראשי
האם אתה מרוצה מהמסלול בו אתה נמצא
שלח
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.