False תואר בתקשורת בהתמחות בפרסום ושיווק
פרופסור

תואר בתקשורת בהתמחות בפרסום ושיווק

אתם רוצים להירשם לתואר ראשון אבל עוד לא בטוחים באיזה תחום? היכנסו למאמר ותוכלו לקרוא על לימודי תקשורת עם התמתחות בפרסום ושיווק שלאחריהם תוכלו להשתלב בתעשייה.

מערכת פרופסור | 20.12.2016
תואר בתקשורת בהתמחות בפרסום ושיווק

לימודי תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בפרסום ושיווק פותחים לכם דלת אל אחד המקצועות המעניינים ביותר בשוק – עבודה במסגרת סוכנות פרסום. אם מעניין אתכם לגלות כיצד עובדים תהליכי שיווק ופרסום מן הצד השני, ולא מצדו של הלקוח – זה המקום בשבילכם.

 

למי מתאימים לימודי תקשורת בהתמחות בפרסום ושיווק?

 

אם אתם רואים את העתיד התעסוקתי שלכם בתחומי התקשורת, יחסי הציבור, הפרסום או המכירות כנראה שמדובר בתחום בו תוכלו להשתלב. לימודים ועבודה בתחום מתאימים במיוחד בעבור אנשים עם ראש יצירתי ומוטיבציה גבוהה להשפיע על היקף נרחב של אנשים. כמובן שחשוב לבדוק את תנאי הקבלה הנדרשים בכל מוסד בטרם הגשת המועמדות (האם נדרש ציון פסיכומטרי ואם כן באיזה רף), ולקחת בחשבון כי אלו עשויים להשתנות משנה לשנה.

 

אילו כישורים ומיומנויות צפוי להקנות תואר בתקשורת בהתמחות בפרסום ושיווק?

 

בשונה מקורסי שיווק קצרים, תואר בלימודי תקשורת יקנה לכם בסיס מקצועי רחב ומקיף. בין התחומים הנלמדים במהלך התואר ניתן למצוא יסודות בפסיכולוגיה ובשיווק להמונים, פרסום דיגיטלי, אתיקה בפרסום, ניהול מותגים, כתיבה שיווקית וקופירייטינג ואפילו יחסי ציבור. ללא ספק מדובר באחד התארים האקדמיים עם המגוון הכי רחב של קורסים מתחומים שונים. מי שצפוי להשתלב בסופו של דבר אצל סוכנות פרסום צריך לרכוש מיומנויות ממגוון סוגים.

 

לימודי תקשורת כוללים גם תכנים תיאורטיים וגם תכנים מעשיים

 

כדי להכשיר את בוגרי המסלול בצורה הטובה והמקצועית ביותר, לימודי תואר ראשון בתקשורת כוללים גם תכנים תיאורטיים וגם תכנים מעשיים. התכנים התיאורטיים נועדו להקנות את הבסיס לפיתוח חשיבה יצירתית וביקורתית דרך היכרות עם עולם התוכן וצבירת הידע הרלוונטי. התכנים המעשיים מאפשרים לסטודנט להתנסות בעבודות שונות שרלוונטיות לתחום, ואגב כך לפתח את השפה הרעיונית והשיווקית הייחודית לו.

 

היכן ניתן להשתלב בשוק העבודה לאחר סיום התואר?

 

לאחר סיום התואר האקדמי בלימודי תקשורת ניתן להשתלב במגוון חברות ועסקים מובילים בשוק. כל בעל עסק מודע לחשיבות הרבה שנזקפת לזכותם של תהליכי שיווק ופרסום, וישמח להעסיק בוגרים מצטיינים או בעלי ניסיון בתחום הרלוונטי. אחת האופציות המועדפות לתעסוקה בתחום הנה השתלבות בשורותיה של סוכנות פרסום. בתור צרכנים הורגלנו לראות את פועלה של הסוכנות דרך עיני הלקוח, ומעניין לגלות כיצד נראים הדברים מהצד השני.

 

לא רק בסוכנויות פרסום – בוגרי התואר ממלאים תפקידים רבים במשק

 

השתלבות תעסוקתית בקרב סוכנויות פרסום היא אמנם המסלול הטבעי ביותר לבוגרי תואר ראשון בתקשורת עם התמחות בפרסום ושיווק, אולם איננה האופציה היחידה. בוגרי המסלול יכולים לעבוד גם בתור סוכני מכירות, מנהלי שיווק, מנהלי יחסי ציבור או מנהלי מותג או אפילו אנליסטים בחברות מובילות. בהתאם לתחום העיסוק אשר מושך אתכם במידה הרבה ניתן יהיה לבחור את אפשרות התעסוקה המתאימה לכם.

 

עדיין מתלבטים לגבי הרשמה לתואר בשיווק?

 

אם אתם עדיין מתלבטים לגבי הרשמה לתואר אקדמי בשיווק, תוכלו להתייעץ עם בוגרים בתחום אשר סיימו את לימודיהם והשתלבו בשוק העבודה הרלוונטי. דרך נוספת לבחון האם מדובר באופציה רלוונטית בעבורכם הנה לקרוא באתרי האינטרנט של מוסדות הלימוד בהרחבה אודות תכני הלימוד והסילבוסים של הקורסים השונים.

 

כדי להבטיח שקט תעסוקתי וכלכלי מומלץ ללמוד מקצוע עם עתיד

 

רבים מן המקצועות אשר נלמדים כיום באקדמיה אינם מבטיחים עתיד תעסוקתי מובטח ויציב. בין אם מדובר בתחומים שאינם מובילים להעסקה ישירה בתחום מסוים (דוגמת רוב מדעי הרוח) או פשוט בתחומים בהם השוק הישראלי מוצף (עורכי דין ופסיכולוגים) – חשוב להקדיש לכך מחשבה בטרם ההרשמה ללימודים. לימודי תקשורת עם התמחות בפרסום פותחת פתח להשתלבות תעסוקתית במגוון עמדות ותפקידים, ולכן מגדילה את הסיכויים למציאת פרנסה בעתיד

הדפסה   שלח לחבר

עוד כתבות

בחזרה לדף המגזין הראשי
האם אתה מרוצה מהמסלול בו אתה נמצא
שלח
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.