False סטודנטים בבינתחומי הרצליה זכו במקום ה-3
פרופסור

סטודנטים בבינתחומי הרצליה זכו במקום ה-3

בתחרות בינלאומית לאסטרטגיה שיווקית שהתקיימה בפריז

מערכת פרופסור | 04.07.2010
סטודנטים בבינתחומי הרצליה זכו במקום ה-3

מבין עשרות אוניברסיטאות בעולם, שהשתתפו בתחרות הבינלאומית היוקרתית Brandstorm שהתקיימה על ידי קונצרן לוריאל בשבוע שעבר בפריז, זכתה נבחרת הסטודנטים של המרכז הבינתחומי הרצליה במקום השלישי וגברה על קבוצות סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות, בהן: NYU, ERASMUS, YORK, NEWCASTLE ואחרות.

 

קבוצת הסטודנטים מהבינתחומי גברה על שמונה קבוצות בישראל, ונבחרה לייצג את לוריאל-ישראל בתחרות הבינלאומית שעורכת לוריאל העולמית אחת לשנה בנושא אסטרטגיה שיווקית. זאת במסגרת שיתוף פעולה בלעדי בין לוריאל-ישראל לבין בית ספר אריסון למנהל עסקים בבינתחומי הרצליה, הנמשך כבר חמש שנים, במהלכו פיתחו סטודנטים הלומדים לתואר ראשון בהתמחות שיווק, אסטרטגיות שיווקיות קריאטיביות לקו מוצרי טיפוח לגבר אשר ישווק על ידי לוריאל תחת המותג "דיזל".

 

הסטודנטים שזכו, יונתן אלימלך דה-וולף, עמרי ארד ותומר גוטוואקס יצגו את ישראל בתחרות, במהלכה קיבלו הזדמנות לקחת חלק בניהול השיווק של מותג בינלאומי בקונצרן לוריאל העולמית. מבין 41 קבוצות שהגיעו לפריז לתחרות העולמית, עלו לגמר 3 קבוצות, פורטוגל ארגנטינה וישראל, אשר הציגו את חזונם היצירתי בפני ז'אן פול אגון, מנכ"ל לוריאל העולמית.

 

הסטודנטים בבינתחומי פיתחו את האסטרטגיה השיווקית במסגרת סמינר בבית ספר אריסון למנהל עסקים, בהנחיית ד"ר טליה רימון, ראש התמחות השיווק בבינתחומי הרצליה, לדבריה: "לסטודנטים הייתה התנסות מדהימה, במהלכה נחשפו לעבודה בחברת צריכה גלובלית ובמשרד פרסום, ויכלו לערוך אינטגרציה של כל התהליך השיווקי. זוהי דוגמא מצוינת לדגש המושם בבינתחומי על שילוב בין לימודי תיאוריה מתקדמים לבין התנסות מעשית".

 

תומר גוטוואקס, מצוות הסטודנטים הזוכים מוסיף: "קיבלנו התנסות אמיתית בפיתוח אסטרטגיה שיווקית, שאני מקווה שקונצרן לוריאל העולמי יאמץ. נחשפנו לחוויה שלא זוכים לה בדרך כלל וזכינו לניסיון לחיים".

הדפסה   שלח לחבר

עוד כתבות

בחזרה לדף המגזין הראשי
האם אתה מרוצה מהמסלול בו אתה נמצא
שלח
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.