האינטרנט ממשיך לתפוס מקום מרכזי כערוץ תקשורת עם מעל 4 וחצי מיליון ישראלים המשתמשים באינטרנט מידי חודש.
64 אחוז מגולשי האינטרנט קונים או מזמינים מוצרים או שירותים באופן קבוע באינטרנט ( בני 18 ומעלה ).
לפני כשנה גיבשו בחברת מגדל ובאיחוד ישיר את אסטרטגיית האינטרנט לשנים הקרובות. במהלך גיבוש האסטרטגיה בוצע מחקר ייעודי אשר הראה, בין היתר, מספר מרשים של לקוחות פוטנציאליים שהביעו נכונות לרכוש ביטוחי רכב באמצעות האינטרנט ( מעל 40 אחוז ).
לאור נתונים אלו והסתכלות אל העתיד, במהלך השנה האחרונה עסקו החברות באפיון של תהליך הרכישה בראיית הלקוח שכלל:
אפיון של הממשקים השונים, עיצוב, בנייה ופיתוח, גיבוש תהליכי עבודה, הדרכות, בדיקות, בניית מערך תמיכה ומכירות, תמיכה טכנית באתר ואתר אינטרנט הפועל 24 שעות 7 ימים בשבוע.
תהליך הרכישה כולל 6 שלבים פשוטים ב 3 דקות בלבד:
• הכנסת פרטים אישיים + פרטי הרכב
• קבלת הצעת מחיר
• מילוי פרטי רכישה
• בחירת סוכן ביטוח (באתר מגדל בלבד)
• רכישה בפועל (מילוי פרטי כרטיס אשראי לתשלום)
• קבלת העתק פוליסה במייל או בפקס (כקובץ PDF )
ועכשיו מבצע לתקופה מוגבלת :
ארוחת בוקר זוגית ברשת ארומה לכל הרוכש ביטוח חובה באינטרנט
איחוד ישיר
מגדל