פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב

מדעי החברה

סמינר
תקשורת,מדעי החברה / תקשורת
שיווק פוליטי וניתוח מערכי תעמולה
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
במחקר ברצוני לנסות ולחקור את ייצוג צה"ל בתקשורת לאורך מלחמות ישראל שאלת המחקר אשר בה אתמקד: האם יש שינוי בדרך סיקור המלחמות לאורך השנים? האם בעבר התקשורת הייתה מגויסת? האם עדיין הינה בגדר תקשורת מגויסת? מהן נקודות השבר ביחסים אלו? אילו מלחמות התקשורת בחרה להנציח כמלחמות גבורה וניצחון ואלו לא ומדוע? השערתי היא כי קיים שינוי הדרך אשר בה התקשורת הישראלית מייצגת את צה"ל לאורך המלחמות. בעבר, מתוך תחושת אחריות סיקרה התקשורת את המלחמות וצה"ל בצורה זהירה ומחושבת אך היום לפי דעתי, גבולות חדשים נפרצו ויחסים מורכבים אלו ספגו מהלומות קשות אשר שינו מערכת יחסים זו. על שאלות אלו אנסה לענות באמצעות סקירת מערכת היחסים בין התקשורת לצה"ל לאורך אירועים מלחמתיים מרכזיים שונים: החל במלחמת העצמאות דרך מלחמת ששת הימים ומלחמת יום הכיפורים ועד מלחמת לבנון השנייה כאשר לכל אחת מהמלחות יוקדש פרק בפני עצמו וכמו כן ראיונות עומק עם שני אישים שונים אשר כל אחד מהם מייצג צד נקודת מבט שונה לשם יצירת איזון: מתחום התקשורת עורך חדשות ערוץ 10 לשעבר, מר גלעד עדין, ומן האקדמיה פרופ' הלל נוסק.
צה"ל,צבא,תקשורת,תקשורת מגוייסת,עיתונות,עיתונות מודפסת,עיתון הארץ,עיתון ידיעות אחרונות,מלחמות ישראל, ייצוג,מסגור,הבניית מציאות,סדר יום,שכול
יחסי צה"ל והתקשורת בזמני מלחמה
2009
ד"ר יריב בן אליעזר
100
מחיר:
400.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.