פרופסור

Workoholic

כתבה פרסומית
השמה חכמה לענף הבר, המסעדנות והאירוח
מערכת פרופסור | 11.06.2008 | 00:00
Workoholic

Workoholic הינו אתר השמה המעניק פתרונות כח אדם לענף המסעדנות, הבר והאירוח.
מטרת האתר הינה לתווך בין דורשי העבודה לבעלי העסקים באמצעות ממשק נוח ופשוט להבנה, ולפתור את מצוקת כח האדם המתמדת בענף זה.



למי מיועד האתר?

האתר מספק שירותי השמה לכל עסק בתחום המזון והמשקאות: ברים ועסקי לילה, מסעדות, בתי קפה, מלונות, גני אירועים, חברות קייטרינג ושירותי בר, חברות הפקה ואירועים ואפילו רשתות מזון מהיר.

איך זה עובד?

ההשמה נעשית בשיטת אתרי דייטינג, כלומר, מבוססת על עמודי פרופיל אישיים במקום קורות חיים.
לאתר יכולת לפלח ולהתאים בין פרופילים שונים, במטרה להציג בפני בעלי העסקים את כח האדם המתאים להם ולהפך.
הרעיון הכללי:    ב-  Workoholicבעלי העסקים הם אלו שמחפשים את דורש העבודה (אם כי כמובן, תהייה תנועה גם בכיוון הנגדי).

עבור דורשי העבודה

דורש עבודה פותח ב- Workoholic עמוד פרופיל אישי ומותאם לענף, הכולל בין היתר:
ניסיון בענף, זמינות, ניידות, תמונה ואפילו אפשרות לסרטון קצר ובו ראיון אישי בו הוא מספר על עצמו.
לעמוד הבית שלו מקבל דורש העבודה פניות מבתי עסק שצפו בו והמלצות מהאתר לבתי עסק מתאימים עבורו.
השירות עבור דורש העבודה הינו חינם.

עבור בעלי העסקים

גם בעל העסק מקים ב- Workoholic עמוד פרופיל הכולל את פרטי העסק שלו. באפשרותו לפתוח מספר סניפים ומשרות שונות עבור כל אחד מהם.
בהתאם להגדרותיו מקבל בעל העסק לעמוד הבית שלו פניות מדורשי עבודה והמלצות מהאתר לכח אדם מתאים עבורו. באפשרותו לצפות בפרופיל האישי של כח האדם המתאים לו ולפנות אליו באמצעות האתר, באמצעות SMS או לחשוף את מספר הטלפון הנייד במידה וברצונו להתקשר.
התשלום עבור שירותי האתר לבעל העסק הינו קבוע ובאפשרותו לבחור מסלול חודשי, רבעוני, חצי-שנתי ושנתי.
המחיר: 440 -590 ₪ לעסק בודד.

מה בהמשך?

Workoholic ישלב בתוכו עדכונים חיים מהמתרחש בענף, אשר יופיעו בעמודי המשתמשים, כמו גם אפליקציות נוספות המצויות בשלב הפיתוח ואשר מטרתן להעשיר את חווית הגולש באתר.


Workoholic עתיד לספק לבעלי עסקים מתחום הבר, המסעדנות והאירוח, כח אדם מתאים, במהירות, בקלות ובעלות-תועלת כדאית במיוחד, ומצד שני לשמש ככלי מוכר פשוט ואמין למציאת עבודה בקלות וביעילות בענף, כל זאת תוך קידום תחום הבר והמסעדנות בישראל.
החברה שמה לעצמה כמטרה לשמור על עקרונות fair trade ואמינות עיסקית בכל פעילויותיה.

שלח לחבר   הדפסה

עוד כתבות

תגובות

סה"כ 3 תגובות
מאת
כותרת
תוכן
אחלה רעיון
סטארט אפ?
מאת סרי | 11.06.2008
אז בעצם לנו זה חינם
ובעלי העסקים הם אלו שמשלמים על השירות?
מאת ערן | 11.06.2008
מעניין
תודה
מאת פיצה-מן | 28.06.2008
בחזרה לדף המגזין הראשי
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.