הפקולטה למנהל עסקים בקריה האקדמית אונו, מפעילה את פרויקט מצפ"ן בו משתתפות חברות גדולות כגון, קומברס, מכבי, דפי זהב, אל על, לאומי קארד ועוד רבות אחרות. הפרוייקט מכוון למצוינות ופרקטיקה ניהולית. מטרתו היא הידוק קשרי הגומלין בין האקדמיה לתעשייה. במסגרת הפרוייקט הסטודנטים מקבלים הזדמנות לעשות פרויקט אמיתי בחברה או בארגון, בתחום בו הם בחרו.
הסטודנטים מקבלים אפשרות תוך כדי הפרוייקט ליישם בחברות ובארגונים את הכלים הניהוליים והפרקטיים שהם רכשיו במכללה. הם עוסקים באבחון וניתוח דילמות, איסוף מידע ותרומת נקודת מבט אחרת שהיא חיצונית לארגון ולכן אובייקטיבית.
במסגרת תוכנית מצפ"ן קולטות חברות מהבולטות במשק, השותפות בפרויקט, סטודנטים מהקריה האקדמית אונו. הסטודנטים המוכשרים במיטב התוכניות העסקיות העדכניות, מיישמים בארגונים את הכלים הניהוליים שלמדו באקדמיה. הם מאבחנים ומנתחים בעיות, אוספים מידע, מתמקדים בעיקר ואף תורמים נקודת מבט חיצונית לארגון.
ראש פרויקט מצפ"ן ד"ר אילן רחימי, מספר כי, "רבים מן הסטודנטים שהשתתפו במצפ"ן, הפכו לעובדים מן המניין באותן החברות, עבורם הכינו תוכניות עסקיות, או ניהלו פרויקטים שונים. "שני הצדדים לפרויקט, הן הסטודנטים והן הארגונים, מפיקים תועלת הדדית. הסטודנטים נהנים מהתנסות אמיתית בשוק העבודה בזמן לימודיהם, והארגונים מצידם נהנים מזווית ראיה חדשנית, אחרת, שאינה שבויה במוסכמות הארגוניות".