כיצד מיישמים ומקדמים את השיווק של המחלקה לניהול למלונאות ותיירות?
רעיון שהעלה מנהל השיווק של אוניברסיטת בן-גוריון, שגיא לנגר, אומץ בהתלהבות על ידי המחלקה לניהול מלונאות ותיירות בבית הספר לניהול ע"ש גילפורד גלייזר ויושם בימים אלה. בבסיס ההצעה – פיתוח מסרים שיווקיים אפשריים למחלקה בראייתם של סטודנטים ומועמדים.
המחלקה החליטה לקדם את הרעיון והוחלט לבנות פרויקט סרטי סטודנטים באורך של עד 3 דקות במטרה לקדם את שיווק המחלקה. דיקן בית הספר לניהול, פרופ' אריה רייכל "הרים את הכפפה", הרצה לסטודנטים על בניית מסר שיווקי והפרויקט הפך לחלק ממטלות קורס השיווק לשנה ב'. המוצר המוגמר, בדמות סרטי הסטודנטים שהופקו, רוכזו לאחרונה באתר youtube ובעמוד הקהילה של אוניברסיטת בן גוריון בפרופסור.
"פנו לכם שעה קלה על מנת לצפות בסרטים. אני מקווה שתיהנו. יש בהם רעיונות מבריקים, קטעים מצחיקים, ועריכה מעניינת. הצופה יוכל לקבל מושג על החוויה האקדמית המיוחדת והאיכותית במחלקה לניהול מלונאות ותיירות" אומר פרופ' אביעד ישראלי, ראש המחלקה לניהול מלונאות ותיירות באוניברסיטת בן-גוריון.
לצפייה בסרטים::
http://mypro.professor.co.il/index.php?t=25&c=35092
קהילת אוניברסיטת בן גוריון