False סטודנטים בקמפיין האוניברסיטה
פרופסור

סטודנטים בקמפיין האוניברסיטה

סטודנטים מצטיינים הם כוכבי הקמפיין החדש של אוניברסיטת בן גוריון

מערכת פרופסור | 21.01.2008
סטודנטים בקמפיין האוניברסיטה

קמפיין הפרסום של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב לשנת הלימודים תשס"ט יוצא לדרך, ובדומה לקמפיין הראשון של האוניברסיטה בשנה שעברה - הסטודנטים המצוינים שלה הם אלה המובילים את הקמפיין.

מנהל השיווק של האוניברסיטה, שגיא לנגר: "השנה בחרנו את התחומים שבהם לאוניברסיטה ערך מוסף מיוחד - לא רק בתחום הלימודים אלא גם בכל הקשור בתרומה לקהילה ומעורבות חברתית (רפואה, עבודה סוציאלית, פיזיותרפיה). זאת, בצד התחומים שבהם יש לאוניברסיטה תוכניות ייחודיות או מוניטין ייחודי כמו הנדסת מערכות מידע, ניהול תיירות ומלונאות, הנדסת מכונות, כלכלה, הנדסת חשמל ומחשבים, מדעי המחשב, היסטוריה ומנהל עסקים".

הקמפיין השנה שונה גם בצורתו החזותית: כוכבי הקמפיין הצטלמו בשילוב אובייקטים הקשורים לתחום הלימודים במטרה לשקף את אופי הלימודים בכל תחום מדעים.

מטרת הקמפיין היא להציג את אוניברסיטת בן-גוריון כבחירה מצוינת (על כל המשתמע מכך) – הבחירה של המצוינים, ולתת ביטוי לסיבות הרבות לבחירה זו מבחינת הרמה האקדמית, האווירה בקמפוס והביקוש לבוגרים בשוק העבודה.

בתמונה: משתתפי הקמפיין (מימין לשמאל): לירז טל (מנהל עסקים MBA), מירי ויז'ניצר (ראש מנהל הפקולטה למדעי ההנדסה), אמיל מגריסו – פיזיותרפיה, שגיא לנגר (מנהל השיווק), הדר אבירם (כלכלה), אפרת פדרובסקי (ניהול תיירות ומלונאות תואר שני), נתן חיים (ראש מנהל התלמידים), אבנר חצק (הנדסת מערכות מידע תואר שני), עדן קידישמן (הנדסת חשמל ומחשבים), חנה פיקדו (עבודה סוציאלית).


צילם:דני מכליס, אוניברסיטת בן-גוריון.

הדפסה   שלח לחבר

עוד כתבות

תגובות

סה"כ 0 תגובות
מאת
כותרת
תוכן
בחזרה לדף המגזין הראשי
האם אתה מרוצה מהמסלול בו אתה נמצא
שלח
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.