False ניסיון תיווך
פרופסור

ניסיון תיווך

השר אלי ישי בפגישה עם נציגי הסטודנטים במטרה לסיים את השביתה

מערכת פרופסור | 02.01.1900
ניסיון תיווך
בהמשך ליום השלישי להשבתה ולמשבר החמור במערכת ההשכלה הגבוהה, היום ה- 12 באפריל, נפגש סגן ראש הממשלה, שר התמ"ת ויו"ר סיעת ש"ס אלי ישי עם נציגי הסטודנטים יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית - איתי שונשיין ויו"ר ארגון הסטודנטים בישראל איתי ברדה בירושלים.
מטרת הפגישה הייתה לנסות לסיים את המשבר שנוצר במערכת ההשכלה הגבוהה, כאשר במהלך הפגישה, נציגי הסטודנטים העלו את טענותיהם בפני השר, על מנת שיעזור להם ויתערב לטובת כלל ציבור הסטודנטים במדינה, שמדי יום במשך שלושת הימים האחרונים נפגע קשות מן השביתה.
 השר אלי ישי אשר הזמין את נציגי הסטודנטים לישיבת סיעת ש"ס, הסכים עם הטענות שהעלו הסטודנטים בפניו, על הנגישות להשכלה הגבוהה, על הפחתת שכר הלימוד לסטודנטים, על תנאי השוויון לכול הסטודנטים למען דור העתיד של מדינת ישראל, למען חברה שוויונית וצודקת, ולמען הגדלת תקציבים למערכת החינוך וההשכלה הגבוהה בישראל. בנוגע לוועדת שוחט ומסקנותיה, חשוב לציין, כי השר מחזיק בדעה כי שכר לימוד דיפרנציאלי אינו ישים ועל כן, אינו ריאלי.
יו"ר ארגון הסטודנטים בישראל, איתי ברדה:

"אנו מודים לשר אלי ישי על נכונותו לפעול למען ציבור הסטודנטים ומערכת החינוך. השר מבין את חשיבות ההשקעה בחינוך ובהון האנושי ומתנגד להעלאת שכר הלימוד, הבטחתו לפעול למען הסטודנטים מעודדת ומחזקת אותנו, אני קורא לכל המפלגות ולכל שרי הממשלה לגלות אחריות, להתערב ולסייע בסיום המשבר במערכת החינוך ובהשכלה הגבוהה."

יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, איתי שונשיין:

"שמחתי לשמוע שהשר אלי ישי בעד הפחתת שכר הלימוד לסטודנטים ובעד נגישות ושוויון לכול הסטודנטים במדינת ישראל.  אני מקווה כי השר אלי ישי- יו"ר מפלגת ש"ס- מפלגה אשר חרתה על דגלה את האג’נדה החברתית והחינוכית, יעזור לציבור הסטודנטים שנפגע קשות מן השביתה בימים האחרונים, ויסיים במהרה את המשבר שנוצר במערכת ההשכלה הגבוהה בישראל."
הדפסה   שלח לחבר

עוד כתבות

תגובות

סה"כ 0 תגובות
מאת
כותרת
תוכן
בחזרה לדף המגזין הראשי
האם אתה מרוצה מהמסלול בו אתה נמצא
שלח
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.