False תואר בתקשורת חזותית בשנת 2016
פרופסור

תואר בתקשורת חזותית בשנת 2016

כיום, בעידן הדיגיטלי ישנו הרבה ביקוש לתחום התקשורת החזותית, תלמידים מצטיינים במקצועות אלו יוכלו להשתלב מעולה בתעשייה של היום וגם ליהנות מעבודה כיפית ומלאת סיפוק. עם השנים וריבוי האפשרויות והרבדים הדיגיטליים, התפצל התואר ללא מעט רבדים, אז נעשה קצת סדר בבלאגן.

מערכת פרופסור | 15.06.2016
תואר בתקשורת חזותית בשנת 2016

אחד התחומים המבוקשים ביותר הנלמד במגמות התקשורת החזותית ברחבי הארץ כיום הינו עיצוב אינטראקטיבי, בתוך ים המידע השוטף אותנו כיום – עיצוב אינטראקטיבי יכול לשנות מקצה לקצה את אופן צריכת המידע אצל גולשים, ומאידך גם את העצמת המותג.

 

עיצוב אינטראקטיבי – מאפיניו ולמה זה כל כך חשוב?

 

עיצוב אתרי אינטרנט למשל, שהולך יד ביד עם בניית אתרים ופיתוח אפליקציות, מביא לידי ביטוי רבדים חדשים של יצירתיות ומאתגר את העוסקים במלאכה. כאשר אוקיינוסים של מידע זורמים בזמן אמת אל תוך מסך של 5 אינטש, ונוסיף לזה גם את פרמטר 8 השניות (עוד רגע נדבר על כך) – בהחלט יש ביקוש לאנשים שיודעים ליצור את הבידול הזה אצל הגולשים.

 

בקצרה על מבחן 8 השניות: העידן של היום ובמיוד מגמת הרשתות החברתיות ובראשן פייסבוק, הביא לקיצור משמעותי בזמן בו הגולשים לוקחים החלטות אונליין, כאשר לקוח מקליק על קישור (למשל מפרסומת בפייסבוק) – הוא מייד נכנס למבחן 8 השניות. מה זה אומר? אם הגולש היה יותר משמונה שניות באתר או בדף הנחיתה שלך – סביר להניח שהוא גם יבצע פעולה: שיתוף, קריאת מאמר נוסף, מילוי פרטים בטופס או הרשמה לעדכונים. אם העיצוב האינטראקטיבי שלך לא עבר את מבחן שמונה השניות  -כנראה שהפסדת למתחרים שכן עברו אותו.

 

מה עוד חשוב ללמוד כחלק מהתואר בתקשורת חזותית?

 

שפה גרפית מיתוג גם הם תחומים בולטים מאוד כיום, בדיוק מאותה סיבה של יצירת בידול מול המתחרים, העלאת ערך המותג וע"י כך יצירת אמון אצל הלקוחות והקונים הפוטנציאלים.

 

שפה חזותית מתחלקת לארבעה רבדים: צורה, דימוי, שפה וזהות. מסביב לכל עסק וארגון צריך לבנות סיפור, ומסרים אשר רוצים שיחלחלו בהקשר של הארגון, מעבר לרובד התוכן – המותג צריך "לדבר" בשפה גרפית אחידה ולהנחיל את המסרים שלו החל מהלוגו, הגרפיקה, עיצוב אתר האינטרנט וחוויית המשמש.

 

בלימודי תקשורת חזותית חשוב לשים דגש היום על החלק המתיגי וכן האינטראקטיבי שמהווים כיום את עמודי התווך של השיווק והפרסום הן אונליין והן אוף ליין.

הדפסה   שלח לחבר

עוד כתבות

בחזרה לדף המגזין הראשי
האם אתה מרוצה מהמסלול בו אתה נמצא
שלח
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.