False תואר שני בשיווק ופרסום
פרופסור

תואר שני בשיווק ופרסום

החלטתם שאתם רוצים להתמקצע וללמוד את תחום השיווק והפרסום? לפניכם כל המידע אודות תואר שני בשיווק ופרסום - תנאי הקבלה, מסגרת ותוכנית הלימודים. שיהיה בהצלחה!

מערכת פרופסור | 14.06.2016
תואר שני בשיווק ופרסום

כל עסק מודרני מבין היטב את החשיבות של מערכת איכותית של שיווק ופרסום להצלחת העסק

מרכיבי ההצלחה השונים של כל עסק צריכים לעבוד יחד בכדי שהעסק יצליח באמת. נהוג לחלק את ההצלחה של עסקים למספר גורמים משמעותיים – המוצר האיכותי, הקשר מול הלקוח ושירות הלקוחות, וכמובן שגם כל מה שנוגע לשיווק ולפרסום. כיום, כל עסק בכל קנה מידה כבר מבין היטב את המשל הידוע על העץ שנופל ביער ואיש לא שומע או רואה אותו – גם אם לעסק יש את המוצר האיכותי ביותר ואיש לא יודע מזה, העסק לא יכול להצליח. משום כך, מערכי השיווק והפרסום של העסקים השונים בארץ ובעולם הולכים והופכים גדולים ומשמעותיים יותר בעסק, ונדרשים אנשי מקצוע איכותיים עם הכשרה עשירה וענפה בתחום הפרסום והשיווק. משום כך, ישנן מסגרות אקדמיות לתואר שני MBA במנהל עסקים, המתמקד בשיווק ובפרסום באופן מיוחד, ומעניק למסיימים אותו בהצלחה את ההכשרה הנחשקת ביותר בתחום השיווק והפרסום בעולמנו כיום, ואת יכולת הניהול של מערכי שיווק ענפים, החל מחברות ענק ועד שירותים מקצועיים ועצמאיים של שיווק באינטרנט.

 

רקע כללי על מסגרת הלימודים לתואר שני בשיווק ובפרסום, על הקבלה ועל מסגרת הלימודים

  • קבלה ומסגרת – הקבלה למסגרת לימודים של תואר שני בשיווק ובפרסום באחת מהמכללות המלמדות את התחום הזה במסגרת לימודי תואר שני MBA, מותנית במעבר בהצלחה של תואר ראשון בציון מסוים, וכמובן גם בציון המבחן הבין לאומי שמהווה רף קבלה ללימודי תואר שני במנהל עסקים – מבחן ה-GMAT. מי שעובר את המבחן הזה, בו נמדדות חשיבה כמותית, חשיבה מילולית, כתיבה אקדמית ועוד, יכול להתקבל לאחת המסגרות האיכותיות בתחום, שנלמד בכל האוניברסיטאות בארץ, וכן במכללות נבחרות ואיכותיות המתמחות בתחום. מבחינת מסגרת הלימודים, הרי שמדובר בלימודי תואר שני קלאסיים, אותם פשוט ממקדים מתוך כוונה ובחירה בתחום השיווק, במטרה ליצור התמחות ייחודית בשיווק קלאסי, שיווק באינטרנט, פרסום, או כל מלאכת שיווק אחרת.
  • מה לומדים? תואר שני בשיווק ובפרסום הוא תואר שבו לומדים לא מעט, בהתאם לתוכניות הלימודים של מסגרות הלימודים השונות, ובהתאם למה שכל מוסד מציע. באופן כללי, התחומים השונים יכולים להיות שיווק בין לאומי, שיווק באינטרנט, שיווק מול תקשורת, ניהול מכירות, ועוד תחומי מנהל העסקים הרלוונטיים והשונים. בכל מקרה, המטרה והכוונה המוצהרת של מסלול לימודים זה היא לתת כלים איכותיים להצלחה בתחום השיווק והפרסום, ולהשתלבות בחברות מובילות בתחום.

 

עם תואר שני איכותי במנהל עסקים במיקוד שיווק, ניתן להשתלב במשרות בכירות באמת בשוק

תואר שני במנהל עסקים עם מיקוד בשיווק ובפרסום הוא לא תואר שעליו מסתכלים בקלות ראש, ולמעשה מדובר בתואר איכותי ונחשק ביותר ברחבי העולם כולו. עם מיקוד איכותי בתחומים השונים, משיווק באינטרנט ועד שיווק בין לאומי, אפשר להגיע למשרות מפתח בארגונים בסדרי גודל בין לאומיים, כל עוד יש מרץ ורצון להצלחה עם יכולת יישום גבוהה.

הדפסה   שלח לחבר

עוד כתבות

בחזרה לדף המגזין הראשי
האם אתה מרוצה מהמסלול בו אתה נמצא
שלח
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.