פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

מאמר תרגום מלא בכללי

מאמר תרגום מלא
חשבונאות,ביהס למנהל עסקים
כללי
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
הבנת שביעות רצון הלקוח מן השירות: מודל דו-ממדי של אסטרטגיות שירות
שירות, שביעות רצון, שביעות, רצון, רצוני, מודלים, דו ממדי, אסטרטגיה, אסטרטגיות, שירות
הבנת שביעות רצון הלקוח מן השירות: מודל דו-ממדי של אסטרטגיות שירות
לא ידוע
8
אנגלית
עברית
מחיר:
40.00 ש"ח

אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.