פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

מאמר תרגום מלא בכללי

מאמר תרגום מלא
חשבונאות,ביהס למנהל עסקים
כללי
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
מאמר זה מציע כיוונים חדשים לתיאורית הלמידה וחינוך קוגניטיבי, המבוססים על שילוב בין פרדיגמת "הכלים הקוגניטיביים" של ויגוצקי וגישת חוויית הלמידה המתוּוכת (MLE) של פוירשטיין. תפקודים קוגניטיביים הדרושים ללמידה בחינוך הפורמלי אינם מופיעים באופן ספונטני. יתרה מכך, כמות בלתי מספקת של MLE וחוסר ניסיון עם כלים פסיכולוגיים מסדר גבוה עלולים לעכב את התפתחותם. לפיכך, על החינוך הקוגניטיבי להפוך לחלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים בבית-הספר ובהכשרת המורים.
חווית למידה, למידה, חוויות, תיווך, מתווכת, MLE , פסיכולוגי, חינוך, קוגנט, קוגנטיבי, אינטגרלי, תכנית לימודים, מורים
חווית למידה מתוּוכת וכלים פסיכולוגיים: גישותיהם של ויגוצקי ופוירשטיין במחקר על למידה של סטודנטים / אלכס קוזולין (המרכז הבינלאומי להגברת פוטנציאל הלמידה),
ברברה ז. פרסייסן (מחקר למען בתי-ספר טובים יותר)
11
אנגלית
עברית
מחיר:
55.00 ש"ח

אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.