פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בתקשורת מאוניברסיטת תל אביב

מדעי החברה

עבודה אקדמית
ניהול / תקשורת,מדעי החברה / אדריכלות,אומנויות / ניהול,ניהול / תקשורת
התנהגות צרכנים
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
מבוא:לשם ניתוח השפעת התרבות יש ראשית להבין מהי תרבות. תרבות- מכלול שלם של ערכים והתנהגויות , המתפתחות ונלמדות במהלך חיי האדם בחברה נתונה. התרבות משמשת למעשה עבור היחיד כמו סוכן "חיברות" (סוצליזציה) ומראה לו כיצד לנהוג בסיטואציות שונות ומגוונות ומהי נורמת ההתנהגות אשר אותה חברה נוקטת בה. תרבות קובעת ערכים ומכתיבה תפקידים נכונים ומסוימים במצבים נתונים. יש מגוון תרבויות רחב בעולם ותרבויות רבות שונות זו מזו כתוצאה מעובדה זו התרבות למעשה גם מבדלת צרכנים. יש לציין כי התרבות כוללת אספקטים חומריים והן לא חומריים כאחד. (למשל: ערכים, נורמות, שפה סמלים וכדומה). כמו כן התרבות משרישה בפרטים אשר חיים אותה נורמות שונות. מרכיבי התרבות- ערכים, תפקידים, סטטוס.
התנהגות צרכנים,תרבות,עיתונים,נרגל,סוציאליזציה,חיברות,סגנון חיים,צנזורה,בטחון,קוספה שחורה,מודל פישביין
התנהגות צרכנים לגבי רכישת עיתונים יומיים
2009
90
מחיר:
100.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.