פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בתקשורת מ יצירה וביקורת

תקשורת

עבודה אקדמית
יצירה וביקורת,תקשורת, יצירה וביקורת
מוזיקה פופולארית ומוזיקת עולם
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
בעבודה זו בחרתי לדון בטענתו של בורדייה, תוך כדי דיון בהתפתחות גוף עבודתו של המוזיקאי ג'ון מייר (John Mayer), החל מאלבומו הראשון שיצא בשנת 1999, ועד אלבומו הנוכחי, החמישי במספרו. בורדייה טוען שהיצרן, במקרה זה המוזיקאי, יוצר את יצירותיו לא מכורח הביקוש של קהל היעד שלו, אלא בעקבות ההיצע של אותם הקולגות הנמצאים באותו מעמד במרחב הייצור. בכוונתי להדגים כיצד עבודתו של מייר התפתחה במהלך השנים, לאו דווקא בעקבות דרישות קהל היעד שלו, אלא בעקבות "העמדה שהוא תופס במרחב הייצור" (בורדייה, ,2005, 158).
ג'ון מייר, בורדייה, מוסיקה, מוסיקה פופולארית, תקשורת, תקשורת ומוסיקה, מוסיקה בתקשורת
ניתוח הקריירה של האמן ג'ון מייר, על פי טענותיו של בורדייה
2007
גב' סימונה וסרמן
90
מחיר:
80.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.