פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

סיכום בכלכלה וניהול ממכללה נתניה

מנהל עסקים

סיכום קורס
ניהול / כלכלה,מדעי החברה / כללי,כללי / כלכלה,מדעי החברה / מנהל עסקים,מנהל עסקים / מנהל עסקים / ניהול משאבי אנוש,מדעי החברה / מדיניות ומנהל ציבורי,מינהל / שיווק טכנולוגי,הנדסה / מדעי ההתנהגות וניהול / מנהל ומדיניות ציבורית
יסודות השיווק
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
מחברת קורס יסודות השיווק במסגרת קורסי השלמה ללימודי תואר שני במנהל עסקים - MBA. הועבר על ידי דוקטור אמיר פלינט-גור, אוקטובר 2009 עד מרץ 2010. מכסה את הנושאים התנהגות צרכנים, תהליך הקניה,מחקר שיווקי, פילוח שוק, תמהיל השיווק, מיתוג, תקשורת שיווקית
שיווק, מותג, פרסום, מנהל עסקים, MBA, התנהגות צרכנים, תהליך הקנייה, תהליך הקניה,מחקר שיווקי, פילוח שוק,סגמנטציה, תמהיל השיווק, BCG, B.C.G, מיתוג, תקשורת שיווקית,BTLM
מחיר:
18.00 ש"ח

אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.