פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בכלכלה וניהול מהמרכז ללימודים אקדמיים

כללי

עבודה אקדמית
החוג המשולב,מדעי החברה / ניהול,מדעי החברה / תקשורת,מדעי החברה / מנהל עסקים,כללי / מנהל ותקשורת,מדעי החברה
ניהול השיווק
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
האתר דיסנילנד פריז, לשעבר יורודיסני, נפתח על פי Cooper et al (1998) בשנת 1992 אך לא זכה להצלחה המיידית לה ציפו. על פי Yale (1998) עד לרגע פתיחתו הוכפלו עלויות ההקמה והוערכו בכ- 3.4 מיליארד ליש"ט. בעבודה זו, נבחן את המקרה של דיסנילנד פריז מנקודת מבט של ייעוץ עסקי, על סמך מידע שנתקבל ומידע נוסף שאותר. העבודה תעשה במבנה של דוח אשר יזהה את השפעותיהן והצלחתן של האסטרטגיות הנוכחיות ויציג המלצות וחלופות אפשריות. הדוח יתחלק לשלושה פרקים: הפרק הראשון יציג סקירה סביבתית, הפרק השני יבחן את היתרונות התחרותיים של האתר ובפרק השלישי יבוצע ניתוח ביקורתי של שיטות השיווק. מטרת הדוח להעריך את תפקיד התכנון השיווקי האסטרטגי (והנושאים השוטפים בו) למוצרי תיירות.
מנהל עסקים,כללי,דרבי,ניהול השיווק,"דיסנילנד פריז" – אסטרטגיה שיווקית למוצר תיירותי,2006,
"דיסנילנד פריז" – אסטרטגיה שיווקית למוצר תיירותי
2006
מחיר:
179.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.