פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בכלכלה וניהול מהמרכז ללימודים אקדמיים

כללי

עבודה אקדמית
מנהל עסקים,כללי
לימודים מקצועיים וטכנולוגיית מידע
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
בעבודה זו בחרתי לסקור את נושא מערכות המידע לניהול קשרי לקוחות (CRM) ולבחון הטמעתה של מערכת מסוג זה בסוכנות הנסיעות "הדקה ה-90". העבודה תתבצע בשני חלקים, כאשר כל חלק יכלול שלושה שלבים. בחלק הראשון יוצג רקע למערכות מידע בארגונים, יובהר הצורך הארגוני בשילוב של מערכות וכמו כן, תיבחן משמעותה של מערכת CRM. בחלקה השני של העבודה, נכיר את חברת "הדקה ה-90" מקרוב, נעמוד על בעיותיה ונראה כיצד הטמעת מערכת מידע מסוג CRM תורמת לשיפור במצב החברה.
מערכות מידע, CRM,טכנולוגיות מידע,מחשבים,ניהול ידע,ניהול לקוחות,הטמעת מערכת מידע
מערכת מידע CRM בחברת "הדקה ה-90"
2005
מחיר:
199.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.