פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה

מדעי החברה

סמינר
מנהל עסקים,מדעי החברה / ניהול,מדעי החברה / מנהל ותקשורת,מדעי החברה
ניהול הפרסום
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
1.1 - הגדרת הבעיה המחקרית בשלב ראשון, נאפיין יותר במדויק את העניין שלי, נושא העבודה: "השפעת השימוש בצבע/עיצוב בפרסומות על יעילות הפרסומות" משתנה תלוי – יעילות הפרסומת. ברור כי יעילות הפרסומת הינה מושג אמורפי מעט, ולכן בעבודה זו ננסה למקדו לכדי נישה אחת: פרסומת יעילה (באמצעות דוא"ל) הינה פרסומת אשר מביאה את הנמען לכדי הקלקה על הקישור המופיע במודעה. משתנה בלתי תלוי – שימוש בצבע/עיצוב בפרסומת תוך כדי חיפוש המקורות לעבודה זו, הבנתי כי הדיון בנושא קיים כבר שנים רבות בעולם הפרסום והשיווק, וכי הדעות בנושא חלוקות. למעשה, וכפי שנראה לאורך העבודה ובסיכומה, קשה מאוד למצוא דעה אחת נחרצת שתקבע האם השימוש בצבע בפרסומות אכן מביא את הצרכנים לכדי רכישה. 1.2 – השערות המחקר בשלב השני, העליתי שתי השערות מחקר: השערה ראשונה: לצבע הרקע של מודעת הדוא"ל יש השפעה על החלטת הנמען לעבור או לא לעבור לקישור המומלץ במודעה (CTR). (בהתבסס של מאמרם של Zviram et al (2006) ). משתנה תלוי - רמות ה CTR משתנה בלתי תלוי – שימוש בצבע רקע במודעת הדוא"ל השערה שנייה: לעיצוב מודעת הדוא"ל יש השפעה על החלטת הנמען לעבור או לא לעבור לקישור המומלץ במודעה (CTR). משתנה תלוי - רמות ה CTR משתנה בלתי תלוי – שימוש בעיצובים שונים במודעת הדוא"ל לדעתי, קיים קשר חיובי בין המשתנה התלוי והמשתנה הבלתי תלוי בשתי ההשערות הר"מ. כלומר, השימוש בצבע/עיצוב אכן מביא צרכנים לכדי הקלקה על הקישור (קרי, הגדלת הCTR), אולם מדובר על סוג מסוים של צרכנים, בד"כ צרכנים פחות משכילים, ואשר נוטים יותר בקלות לאמץ "גירויים חושיים" (ראייה, שמיעה, ריח, תחושה וכדומה). (סף התפיסה/OSL נמוך). לדעתי, צרכנים אלו עשויים להיתפס יותר בקלות לגירויים "פשוטים" של צבע (מסלול עקיף), מאשר לגירויים אינטלקטואליים/אינפורמטיביים שעשויים לעניין יותר צרכנים משכילים, אשר מחפשים ידע ומשמעות בפרסום. (מסלול ישיר) 1.3 – שיטת המחקר בשלב השלישי, זוהי העבודה עצמה. ראשית, נבצע סקירת ספרות אודות המחקר בנושא. סקירת הספרות היא הצגה ראשונית לנושא, הכוללת הגדרה של המושג, וסיכום של החומר העדכני הרלוונטי בתחום, למשל, סקירת ספרות בנושא עבודה זו תכלול הגדרה של המושג צבע, הצגת חשיבותו של השימוש בצבע בפרסום ועוד. שנית, נבצע ניסוי אמפירי ונבחן האם השערת המחקר לעיל נכונה. ניסוי זה יהיה ניסוי במתודולוגית single-blind experiment. פירוט מלא לניסוי זה נמצא בפרק הניסוי. שלישית, נסכם את העבודה כולה.
פרסום,פרסומות,צבע,CTR,OSL,דואר אלקטרוני,EMAIL,ניסוי אמפירי,באנר,BANNER,סקירה הסטורית,ניהול,מדעי החברה,האוניברסיטה הפתוחה, 2008,
צבע בפרסום
2008
85
מחיר:
222.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.