הפריט נוסף לסל הקניות שלך
סוג התוכן: | עבודה אקדמית |
שם קורס: | סטנדרטים בחינוך הלשוני ובחינוך המיוחד |
דירוג: | |
תיאור: | התוכנית לשיפור תהליכי למידה והתנהגות, באמצעות פעילות חושית-תנועתית,מבוססת על עקרונות הגישה הנוירו-התפתחותית-תפקודית. על-פי הגישה הנוירו-התפתחותית, תפקודיו של הילד נבנים זה על גבי זה, כתוצאה מיחסי גומלין בין הגורמים התורשתיים והמבניים שהוא מביא עמו, לבין התנסויותיו השונות בסביבה בה הוא חי וגדל. |
תגיות: | שיפור תהליכי למידה סטנדרטים בחינוך הלשוני ובחינוך המיוחד,מכללת לוינסקי, |
נושא: | שיפור תהליכי למידה |