פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית במדעי ההתנהגות מאוניברסיטת בר אילן

מדעי החברה

עבודה אקדמית
סוציולוגיה ואנתרופולוגיה,מדעי החברה
השפעת הפרסומות על הדימוי העצמי של הנשים
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
עבודה זו מתייחסת להשפעת הפרסומות על הדימוי העצמי של הנשים, ושאלת המחקר הנידונה היא- האם הדימוי העצמי של הנשים מושפע מהפרסומות? בשל מרכזיותו הגדולה של אמצעי התקשורת בחיינו הוא מגדיר עבורנו את הערכים והנורמות של מה מותר או אסור, מיהו החריג ומיהו הנורמאלי (המשך בעבודה עצמה....) ישנם 5 מקורות
פרסומות, הדימוי העצמי,נשים, גברים, מגדר, אמצעי תקשורת,אובייקט מיני, סטריאוטיפים,סוציולוגיה ואנתרופולוגיה,מדעי החברה,אוניברסיטת בר אילן,
סוציולוגיה ואנתרופולוגיה
95
מחיר:
60.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.