פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בחינוך ממכללת בית ברל

בית הספר לחינוך

עבודה אקדמית
סיעוד,רפואה / החוג לחינוך,בית הספר לחינוך
פרקטיקום - התנסות מעשית
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
מספר עמודים 19,מספר מלים 5815,מספר מקורות 6. פרטים אודות מחבר העבודה : BA ו- MA מטעם האוניברסיטה העברית , תעודת הוראה , והכשרת מנהלים..כשאני עושה דבר אני יסודי ומקפיד על איכות ולא כמות..משקיע הרבה זמן כדי שהתוצר יהיה מוגמר ואיכותי.. רציונאל אחת הסוגיות בהן עוסקת תוכנית כבוד האדם הינה: יחסי הגומלין בין בית הספר(מורים) להורים. מצאנו לנכון להמשיך לדון בסוגיה זו ובנושא המעסיק רבות את אנשי החינוך ובמיוחד מנהלי בתי ספר. הפן המרכזי בו התרכזנו היה: עד איזה גבול דק שיתוף ההורים של תלמידי בית הספר במה שנעשה בתוך בית הספר הינו או עדיין מתקבל על הדעת , ונחשב כדבר תורם ולא כמעיק עבור העוסקים בעשייה החינוכית היומיומית. השאלה , אם כן תהיה סביב נושא שיתוף הפעולה מזווית ראייה אחרת אשר ההורים שותפים בה בהבעת דעתם האישית והסובייקטיבית , כאשר המנחה אותם יהיה קידום ענייני ילדיהם ויצירת אוירה תומכת ומעודדת אשר אינה סובלת בו-זמנית מהתלהבות רגעית בנקודת זמן מסוימת. מטרת הפרוייקט מטרתנו מפרויקט זה , היתה להבליט את נושא שיתוף הפעולה בין המורים בבית הספר לבין ההורים באופן כללי , ועם חברי ועד ההורים בפרט המהווים גורם מרכזי להפעלה תקינה של בית הספר. להראות כמה נושא זה הוא חשוב לקידום שותפות טובה בבית הספר בין כל בעלי האינטרסים: מורים , בעלי תפקידים , הנהלה ומנהלת בית הספר, הורי התלמידים , והתלמידים עצמם. אי-שיתוף הפעולה בין הצדדים לגרום להרס רב ולקונפליקטים מהותיים , אשר לא רק שאינם מקדמים את טובת התלמידים ,אלא באופן מחמיר הורסים כל דוגמא ואידיאל בעיני התלמידים אשר ישפיע רבות על חינוכם ועל הישגיהם הלימודיים. בעבודה זו נציג את תהליך העבודה החל מאיסוף הנתונים וכלה בהפעלה והסקת המסקנות. הגדרת הצורך בפיתוח התוכנית התבססה על איסוף נתונים עם שני הצדדים. אנדקס עמוד– 2 מבוא עמוד – 2 רציונאל עמוד – 2 מטרת הפרויקט עמוד– 3 מצב שיתוף הורים – מורים בבית ספר על שם "********" עמוד – 3 רקע תיאורטי : שותפות עמוד – 4 תיאוריה 1 של סוגי שותפויות עמוד – 4 שותפות קולקטיביסטית – אקטיבית עמוד – 4 שותפות קולקטיביסטית – פאסיבית עמוד – 5 שותפות אינדיווידואליסטית-אקטיבית עמוד – 5 שותפות אינדיווידואליסטית-פאסיבית עמוד – 5 תיאוריה 2 של סוגי שותפות עמוד – 5 שיתוף ושותפת – סוגים שונים של שיתוף פעולה בקהילה עמוד – 7 המודל התקשורתי - דיאלוגי עמוד – 10 ניתוח התהליך עמוד –11 סוגיות ניהוליות עמוד – 12 ניתוח רפלקטיבי מסכם להתנסות-מסקנות והצעות לעתיד עמוד – 12 מקורות עמוד – 13 נספח1 – זווית ראייה אחרת לנושא יחסי הורים מורים עמוד – 15 נספח 2 (ראיונות 1) עמוד – 17 נספח 3 (ראיונות 2)
ניהול,עצמי,מנהל,בית ספר,אידיאלי,מורה,תלמיד,עצמאות,כסף,פתרון,חיוני,פיתוח,קידום,מערכת,צוות,עבודה,הנהלה,הוראה,פיקוח,מפקח,מנהלים,שיטה,עתידני,תוכנית,האצלה,סמכות,סדר,קהילה,משאבים,החלטה,צרכים,מוסד,אוכלוסיה,סגנון,יוזמה,אחריות,פורה,אוטונומיה,רצון,מעורבות,התערבות,שיתוף,שותפות,הישגים,ביזורמטרה,עקרון,הגדרה,מאפיין,תפיסה,מסקנה,המלצה,נקודת מבט
יחסי גומלין: הורים - מורים
2008
גינצברג חנה
90
מחיר:
200.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.