פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בחינוך ממכללת בית ברל

בית הספר לחינוך

עבודה אקדמית
החוג לחינוך,בית הספר לחינוך
ניהול מיזמים חינוכיים ועבודת צוות
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
מספר עמודים 9,מספר מלים 1271,מספר מקורות 4. פרטים אודות מחבר העבודה : BA ו- MA מטעם האוניברסיטה העברית , תעודת הוראה , והכשרת מנהלים..כשאני עושה דבר אני יסודי ומקפיד על איכות ולא כמות..משקיע הרבה זמן כדי שהתוצר יהיה מוגמר ואיכותי.. תקציר אחת הבעיות שמלווה את תהליך החינוך בישראל הוא המרדף אחרי ציונים ובעיקר בבתי הספר התיכוניים וחטיבות הביניים. כתוצאה מכך איבדו התלמידים חלק מהמיומנויות הבסיסיות בחינוך ובעיקר המיומנות של עמידה מול קהל והיכולת להביע בדיבור מול אנשים ולא רק בכתב כפי שנעשה היום ברוב תוכניות הבגרות אשר נבחן בהן התלמיד. לפיכך יזם מרכז המחוננים בעיר (****) יוזמה חינוכית אשר מכשירה מרצים צעירים אשר יכולים לעמוד מול קהל מצד אחד ומצד שני לתת להם להיות תורמים לחברה ע"י מתן מענה בהעשרת האחרים.כתוצאה מהצורך הזה הכינו במרכז תוכנית אשר תכשיר את התלמידים ליכולת לעמוד מול קהל וזה ע"י לימוד נושאים שונים ומתן חלק מהתהליך הלימודי להכין הרצאות בסגנונות שונים ובו זמנית ללמוד קורס של פרזנטציה ע"י ממוחה. לכן יוזמה כזו צריכה תקציב כספי וגם שעות תקן בכדי שנוכל להפעיל. תוכן העניינים 1. תקציר 2. תיאור היוזמה 3. רציונאל 4. מטרות 5. אוכלוסיית היעד 6. תוכנית פעולה 7. טבלה 1 8. נספח 1 –טבלה 9. נספח 2 –טבלה 10. שיתופי פעולה 11. מדדי הצלחה 12. ניתוח סיכונים 13. מקורות דרישות העבודה היו: נושא: ספר פרויקט/תוכנית עסקית 1. תקציר o עמוד אחד o נותן במבט-על של הפרויקט o כולל בעיקר את ההצדקה/הצורך ואת הפתרון הנכון והטוב שאתם מספקים לבעיה. o לעיתים קרובות בזה זה מתחיל ונגמר. o מוצב ראשון, נכתב אחרון 2. הצגת היזמים/הארגון היוזם o עמוד, עד שניים המאפשרים לקורא לדעת מי עומד מאחורי המיזם o מהי ההצדקה/הסמכות המקצועית שלו o מדוע כדאי להמשיך ולהתעניין בהצעה. 3. רציונאל- הצגת הצורך/הבעיה o הסבר כללי על הבעיה/הצורך o נתונים המאירים באופן חדש את הבעיה (רצוי מספרים, הנשענים על גורמים מוסמכים או על מחקרים). o סיפור מהחיים כפתיח 4. הפרויקט/הפתרון o הסבר על מהות הפרויקט (כולל את תאור הפתרון הכללי והדגשת היבטים מובילים) o הנמקות תיאורטיות o הנמקות משוות לפרויקטים אחרים, (מומלץ להוסיף טבלה משווה) 5. מטרות ויעדים ברורים o מטרות ברורות יעדים הנגזרים מהם על פי מודל ה (smart) o מדדי הצלחה- ביחס למטרות המוגדרות, ניתן להגדיר מדדי הצלחה צפויים מראש. יש להציב מדדי הצלחה ריאלים וברי השגה. o ניתן להפריד בין טווחי זמן שונים בהתאם לאופי הפרויקט. 6. קהל יעד o פרוט של קהל/קהלי יעד שונים o מיקוד בכל אחד מקהלי היעד: מאפיינים, צרכים, רצונות. o קישור קצר לאופן שבו הפרויקט/פתרון המוצעים נותנים לו מענה 7. מערך הפרויקט* o כוח אדם o מבנה ארגוני * מומלץ להפריד בין שלב ההקמה לשלב ההפעלה המלא. 8. לוח זמנים (גאנט, פרט, טבלה פשוטה) בדרך כלל יתמקד בשלב ההקמה והפילוט o חלוקת הפרויקט למשימות WBS o ארגון עץ המשימות o פריסה על פני לוח זמנים בהתאם לגודל המשימה והקשרים שלה עם משימות אחרות. o זיהוי אבני הדרך o סימון נתיב קריטי 9. תקציב o הפרדה בין תקציב הקמה/תקציב פילוט ותקציב הפעלה. o הוצאות- כוח אדם, פיתוח/רכישת מתקנים, תפעול שוטף..... פרוט מלא של צרכים (כמובן לא להגזים) o הכנסות- גורמים מממנים, דמי השתתפות, תמיכת גורמים ממסדיים. (כמובן לא להגזים) 10. שיתופי פעולה o גורמים מרכזיים שהביעו נכונות להיות שותפים בתהליכי הברור שנעשו עד כה. o גורמים שעשויים להיות בעלי עניין * לא הכמות כמו ה"איכות" (השפעה, מוניטין בתחום, משאבים, סמכות רשמית) של הגורמים המצוינים 11. ניתוח סיכונים o הצגת מספר נקודות חולשה בתוכנית המוצעת (לדוגמא: הכשרה או גיוס כוח אדם מיומן, חיבור לקהל היעד, משך זמן לקבלת אישורי ממסד) o הצגת תוכנית הערכות להתמודדות עם נקודות החולשה 12. תוכנית הערכה o קביעת נושאים מרכזיים להערכה o פיצול לשלבים השונים בתהליך o הצעת מנגנון ראלי ומקצועי
ניהול,עצמי,מנהל,בית ספר,אידיאלי,מורה,תלמיד,עצמאות,כסף,פתרון,חיוני,פיתוח,קידום,מערכת,צוות,עבודה,הנהלה,הוראה,פיקוח,מפקח,מנהלים,שיטה,עתידני,תוכנית,האצלה,סמכות,סדר,קהילה,משאבים,החלטה,צרכים,מוסד,אוכלוסיה,סגנון,יוזמה,אחריות,פורה,אוטונומיה,רצון,מעורבות,התערבות,שיתוף,שותפות,הישגים,ביזורמטרה,עקרון,הגדרה,מאפיין,תפיסה,מסקנה,המלצה,נקודת מבט
ספר פרויקט - מרצים צעירים
2008
ד"ר וינהבר בת חן
90
מחיר:
150.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.