פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

עבודה אקדמית בכלכלה וניהול מהאוניברסיטה הפתוחה

מדעי החברה

עבודה אקדמית
מנהל עסקים,מדעי החברה / ניהול,מדעי החברה / מנהל ותקשורת,מדעי החברה
ניהול הפרסום
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
האם השימוש בפרסומת יצירתית משפיעה על עמדת הצרכן כלפי המותג?דבור ישיר עם הצרכן, הדורש אמינות רבה וזכירה, פשוט אינו ראלי ויעיל במציאות הקיימת, הן מבחינת מבנה המוח והקוגניציה של הצרכן, והן מבחינת התחרות העצומה הקיימת בסביבה שיווקית בין המסרים הפרסומיים השונים. בעבודה זו בדקתי את השימוש בפרסומות יצירתיות, כיצד היא מתקבלת אצל הצרכנים, וכיצד נמדדת ההשפעה שלה.
יצירתיות בפרסום
2008
95
מחיר:
200.00 ש"ח

רכישת עבודה אקדמית
אתר פרופסור מעודד יצירה עצמאית וחשיבה מקורית. עבודות אקדמיות המועלות לאתר ע"י הגולשים ומערכת פרופסור הינן לצורכי קבלת רעיונות, השראה וביבליוגרפיה לעבודה אקדמית / עבודה סמינריונית / סמינריון / כתיבת סמינר או תזה עצמאיים. קניית עבודה ורכישה של חומר אקדמי באתר, הינם לשימוש אישי של הגולש ואסורים להעתקה או הגשה כעבודה אקדמית מקורית כמפורט בתקנון אתר פרופסור.
אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.