הפריט נוסף לסל הקניות שלך
סוג התוכן: | מאמר תרגום מלא |
מסלול לימודים: | חינוך,מדעי החברה |
שם קורס: | סימנריון עם פרופ' יעקב כץ |
דירוג: | |
תיאור: | בכדי ליעל את השימוש במחשבים בכיתת הלימוד יש להחליט בנוגע לתהליך הלימוד, בהתבסס על הבנת יכולות הפרט וצרכיו הפסיכולוגים. במחקר זה בחנו מאפיין פסיכולוגי אחד והוא דימוי עצמי, וכמו כן בחנו את הקשר של מאפיין זה ליחס כלפי מחשבים בגילאים שונים |
נושא: | יחס כלפי מחשבים ודימוי עצמי כפונקציה של גיל התלמיד |
כותב: | נעמי |
מספר עמודים: | 4 |
משפה: | אנגלית |
לשפה: | עברית |