סוג התוכן: |
סיכום קורס |
מסלול לימודים: |
ניהול / כלכלה,מדעי החברה / כללי,כללי / כלכלה,מדעי החברה / מנהל עסקים,מנהל עסקים / מנהל עסקים / ניהול משאבי אנוש,מדעי החברה / מדיניות ומנהל ציבורי,מינהל / שיווק טכנולוגי,הנדסה / מדעי ההתנהגות וניהול / מנהל ומדיניות ציבורית |
שם קורס: |
יסודות השיווק |
דירוג: |
|
תיאור: |
כיסום מפורט ומקיף של כל החומר הנלמד בקורס יסודות השיווק! כולל: מהות השיווק
התנהגות צרכנים, הסביבה השיווקית מערכת מידע שיווקי (מחקר שיווקי),פילוח, כיסוי שוק ומיצוב,ניתוח מוקדי צמיחה,
מקום (מערך ההפצה), מוצר, מחיר, מסר תקשורתי |
תגיות: |
שיווק, סיכום, יסודות השיווק, א, ניהול, |