פרופסור
הפריט נוסף לסל הקניות שלך

סיכום במדעי ההתנהגות

מדעי ההתנהגות

סיכום קורס
ניהול / כלכלה,מדעי החברה / כללי,כללי / כלכלה,מדעי החברה / מנהל עסקים,מנהל עסקים / מנהל עסקים / ניהול משאבי אנוש,מדעי החברה / מדיניות ומנהל ציבורי,מינהל / שיווק טכנולוגי,הנדסה / מדעי ההתנהגות וניהול / מנהל ומדיניות ציבורית
יסודות השיווק
דירוג דירוג דירוג דירוג דירוג
כיסום מפורט ומקיף של כל החומר הנלמד בקורס יסודות השיווק! כולל: מהות השיווק התנהגות צרכנים, הסביבה השיווקית מערכת מידע שיווקי (מחקר שיווקי),פילוח, כיסוי שוק ומיצוב,ניתוח מוקדי צמיחה, מקום (מערך ההפצה), מוצר, מחיר, מסר תקשורתי
שיווק, סיכום, יסודות השיווק, א, ניהול,
2008
א
מחיר:
20.00 ש"ח

אתר פרופסור הינו אתר לסטודנטים ובוגרים הכולל תוכן אקדמי רב מסוגים שונים: עבודות אקדמיות, מבחנים, סיכומים, מלגות, תרגומים, בנוסף ניתן ליהנות ממגוון מלגות ומכירת תוכן אקדמי.